vineri, 13 martie 2020

jurnal de pandemie (1)


Dragă Jurnalule,

Au trecut 4 zile de când stau acasă, din cauza gripei. Simțindu-mă mai bine zilele astea, am început să mă uit la filme. Ieri am văzut piesa de teatru "O scrisoare pierdută" de Ion Luca Caragiale, filmată în 1982. Mi s-a părut amuzant faptul că toate personajele se credeau culte dar, în realitate, erau lipsite de orice cultură. Mi-a mai plăcut momentul când aflăm că, în politica, poate exista mereu un ticalos mai mare decât cel care este considerat personajul negativ.

Iar azi am urmărit filmul "Asterix si Obelix contra lui Cezar". Mi s-a părut că surprinde foarte bine esența personajelor originale. Costumele seamănă cu cele originale, dar mai adaugă un pic de realism, făcându-le să arate aproape identice cu îmbrăcămintea de pe vremea galilor.



Am început să lucrez şi din temele pe care le-am primit de la şcoală, un lucru pe care mi-aş dori să-l schimb ar fi să scriu mai puțin sau să le pot face pe calculator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu