miercuri, 10 august 2016

o tabără altfel


Am fost pentru prima oară într-o tabără de cunoaștere... mi s-a părut foarte interesantă.

Activitatea mea preferată a fost să facem un escape room. Am lucrat în echipă, proiectul nostru s-a numit HumaChip. Scopul era găsirea cheii secrete care fusese pierdută atunci când s-a construit fabrica de chipuri. Un indiciu ducea către următorul și tot așa, până ajungeai la ultimul: un avion de hârtie ascuns sub un scaun.

O alta activitate preferată a fost mersul la piscină, ne-am bălăcit și ne-am jucat cu plutele pe post de cai acvatici.

În ultima seară am avut un spectacol. Fiecare dintre noi trebuia să pregătească un număr cu talentul său. Noi am ales să facem o scenetă cu toată echipa. Am inventat o poveste haioasă despre pirați și ne-am fabricat recuzita din diverse obiecte. Eu am bătut la tobe improvizate dintr-o găleată.

Chiar mi-a plăcut în această tabără.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu