sâmbătă, 7 noiembrie 2015

cronicile amuzante

                                             sursa foto: Naşii mei vrăjitori (Nickelodeon)
Locuiesc lângă un lac,
In curte am un copac,
Dacă vreau să port un frac,
Trebuie să-l cos c-un ac

Eu acum văd nişte oi,
Ciobanul le păzeşte,
Păscutul ierbii e-n toi,
Iar soarele-mi zâmbeşte
..................................................................................................................................................

Odata un crocodil şi un om vorbeau.Crocodilul zise:
 - Poţi să ridici piciorul drept?
 - Da,desigur. De ce? întrebă omul - Ca să văd daca te-am muşcat, răspunse crocodilul :)                                                                       
Un lup voia sa mănânce o oaie. Oaia zise:
 - Măi, lupule, de ce mă mănânci azi? De ce nu aştepţi până  mâine, când voi fi mai grasă?
Lupul se duse acasa şi veni urmatoarea zi. Cand, ce sa vezi? Ia oaia de unde nu-i.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu