duminică, 15 martie 2015

flori, filme, fete...


Ne uităm împreună la "Arabela", serialul acela cehoslovac pe care acum 30 de ani îl urmăream (copil fiind) cu mare bucurie. Pe cât de mult îl amuză lucrurile care s-au schimbat de atunci ("cum era pe vremea voastră"), pe atât de tare este fascinat de ideea existenţei unei lumi paralele, plină de magie şi mister. Exclamă la un moment dat, uimit parcă de strania coincidenţă: "Atunci când lumea poveştilor a fost tranformată de către Rumburak, arăta groaznic… aşa ca lumea noastră!" (martie 2015)

* * * 
Star Wars... pentru cine nu stie, este un film care crează dependenţă: figurine de tot soiul, cărţi, aplicaţii şi desene inspirate din el - cam aşa s-a manifestat la noi chestia asta. 

Însa entuziasmul copilului, după ce a vizionat primele 6 filme din serie, ne-a luat pur si simplu prin surprindere: "George Lucas a făcut Star Wars cu inteligenţă şi imaginaţie. A fost inteligent atunci când a inventat navele, costumul lui Darth Vader...". Intervin, din dorinţa de a-i arăta că mă străduiesc sa fiu la curent cu preferinţele lui şi îi spun că, în opinia mea, a dat dovadă de multă imaginaţie atunci când a scris povestea, succesiunea episoadelor. "Ba nu, aia a fost tot inteligenţă… pentru că a vrut să facă filmul mai interesant!" (noiembrie 2014)


* * * 
M-am certat cu Teodora, nu ne-am înţeles ce joc să alegem, fiecare a vrut altceva. Am rugat-o să se împace cu mine, ea a zis că este de acord. Tu şi tati sunteţi "uniţi", eu şi Teodora suntem doar prieteni. Cum, şi voi aveţi uneori păreri diferite? (august 2013)


* * * 
Destinul meu este să cânt la tobe. Destinul este un lucru pe care dacă l-ai învăţat, nu-l mai poţi schimba, oricât te-ai chinui! (decembrie 2012)

Mami, te iubesc cât toata galaxia, mai mult decât până la infinit… te iubesc, chiar şi atunci când sunt supărat pe tine! (septembrie 2012)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu