duminică, 29 octombrie 2017

magia cărților... de-ai noștri ;)

 

All good books have one thing in common: they are truer than if they had really happened <<Ernest Hemingway>>

Olguța merge cu Moș Gheorghe pe capră, Danuț în șaretă cu tatăl lui iar Monica în trăsură cu doamna. Știi, și eu m-aș fi dus tot pe capră! Intuiesc deja care va fi personajul lui preferat din "La Medeleni" (octombrie 2017)

Mătușa Mărioara și Nică alergau ca Tom și Jerry. L-am întrebat dacă el crede că sunt diferențe mari între ceea ce fac copiii de azi si întâmplările lui Nică, de exemplu cea cu pupăza din tei. "Păi mami, nu sunt chiar așa mari. Știi, si eu am încercat să prind odată o pisică vagaboandă" (martie 2017)


Acum (în vacanță) am avut și timp, și intenție să citesc mai mult ca de obicei. În timpul școlii nu am timp, dar am intenție. Iar în weekend am timp, dar nu (prea) am intenție. De ieri, ne povestește fără încetare... așa face de fiecare dată când acțiunea se intensifică, pe final de volum. Era nerăbdător să ajungem la el nu pentru că i se făcuse dor de noi, ci ca să vadă cum începe următorul volum din seria preferata, ie. “Harry Potter” (aprilie 2016)

Despre poezie: Eminescu a fost un mare poet. În "Luceafărul" este vorba despre o fată care se îndrăgostește de o stea. Așa ca în "Tiana" (ecranizarea Disney după povestea cu același nume: "The Princess and the Frog"). Vizibil interesat de subiect, ne-a provocat apoi să-i explicăm cum stă treaba cu dialogul din "Revedere", că doar codrul nu poate vorbi, nu-i așa?(ianuarie 2012)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu