sâmbătă, 11 februarie 2017

despre curaj... la înălțime


Curajul înseamnă rezistență la frică, nicidecum absența fricii <<Mark Twain>>

Așa am simțit și eu când am urcat pentru prima oară în Masivul Postăvaru, cel mai înalt vârf din grupa Carpaților de curbură (având 1799 m).


În prima zi eram puțin speriat pentru că nu știam cum mă voi descurca pe un traseu necunoscut. Instructorul meu Vlad mi-a corectat unele mișcări, m-a încurajat să-mi stăpânesc frica și să încerc să fac mai bine. Am văzut că nu este foarte greu, se poate schia chiar și atunci când ninge sau bate vântul, daca învăț care este poziția corectă a schiurilor când cobor în pantă,cum să țin linia și să înaintez în acelasi ritm cu ceilalți copii. Am fost pe pârtiile Drumul Roșu și Sulinar.

Îmi place foarte mult să schiez, mă bucur că am avut o vacanță super!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu